Sda9191 Kızlar kızım 2 yasında işe baslamam gerekıyor babaannesı bakıcak ama kızım bana cok duskun benı gormeyınce cok aglıyor ne yapıcam şaşırdım varmı aynı durumda olan bu yoldan geçen:(
Merve-miray Sda9191 Eltim, kızı 2 yaşındayken çalışmak zorundaydı. Yeğenim kayınvalideme alışık olmadığı için ilk zamanlar çok ağlamıştı. Ama alışıyor. Memeyi çok özlüyordu onu da bıraktırınca, eltimi çok aramamıştı ☺️
Birmuallime Sda9191 arkadaşım da okula gitmek için bakıcıya bırakmak zorundaydı ilk iki hafta çok ağladı ama sonra alıştı şimdi sorun yok şükür biraz zaman alacak sabretmek gerekiyor maalesef 😔
kufkedisi Sda9191 benim kızım da 13 aylık birkaç güne kadar ben de başlıyorum mecburuz napalım onlar için 😊
Kivittin16 Prensescim Bu nasıl bir cevap çocuk 2 yaşında diye anne çocuğun üzülmeye hakkı yok mu? Ayrılık zor gelemez mi? Herkesin yaşantısı şartları farklı. Yorum yaparken bu kadar acımasız olmayın, karşıdakinin duygularını görmezden gelmeyin.
Sda9191 Prensescim evet oyle sükrediyorum tabiki ama belkıde 2 aylıklen bıralmak daha kolay en azından anlamıyor cocuk şimdi herseyın farkında hıc ayrıda kalmadıgımız ıcın bu krızı nasıl cozecegımı bilmiyorum bu nedenle post actım ama söz sen dedin diye yine şükredecegim!
Sda9191 Merve-miray bizde 1 ay oldu memeyi bıraktıralı ama cok duskun cok aglıyor valla içime su serptin biraz 😘
midekoruyucu Sda9191 😂😂 kız Allah seni 😂😂 ben dedim diye de git kendine bi çay doldur da gel içek 😂😂😂
Prensescim Sda9191 kızma minnoşum ya bende yanında işe başlayacağım 6 -aylık miniğim o kadar küçük geliyor ki gözüme bende keşke biraz daha büyütebilsem diye üzülüyorum
Kivittin16 Sda9191 Neyse 😆😆 soruna gelecek olursak bir çocuk gelişim kitabında okumuştum. Anne çalışmaya başlamadan önce bakım verecek kişi ile gün içerisinde 10dk başlayan yalnız bırakma alıştırmaları yapmalıymış. Yani sen diğer oda bebişin ve kayınvaliden salonda. Bu süreyi arttırmayı hedefle. Çünkü direk bırak gitmek ilk zamanlar için zor olabilirmiş. Ve çoçuğa mutlaka işe gideceğini akşam döneceğini yani doğru olanı söylemek gerekiyormuş. İnşallah kolay geçer ikiniz içinde 🌸