2 gün önce akşam esimin ateşi vardı başıda ağrıyordu. Sabahına hastaneye gitti test verdi negatif çıktı. Ben ertesi gün bir daha test yaptır dedim. Bu sefer pozitif çıktı. Her yerim ağrıyor diyor. Bende herhangi bi belirti yok ama. Ayrı odalardayız. Wc lerimiz ayrı. Karantinaya aldık kendimizi.bebegimde var benim hadi banada geçtiyse virüs, hadi kuluçkadaysa vücudumda. Çok korkuyorum bebeğime de birşey olur diye. Aşımda yok ağlamaktan helak oldum