Her emzirmeden önce sağmıyorum günde en fazla 3 kere sağıyorum eğer bi yararı varsa alıyodur ama benim bildiğim gaz yapıyo o ilk süt.Az içen bebekler için özellikle ilk sütü sağıp sonradan gelen yağlı sütü içirmeyi tavsiye ediyo doktorlar yararlı olan o diye hem ben dışarı çıkarken yanıma sağdıklarımdan biberona alıyorum her türlü içiyo yine de benim de kafama takıldı ben yine bi doktora sorucam 🤔