ikizlerinannesi2985 cicekcan 10 aydır kullanıyoruz. Kilo alımı ve kan değerleri açısından çok memnunuz. Bu ay 3 numaraya geçeceğiz artık
Busrabektas cicekcan Biz kullanıyoruz ilk kızıma Aptamil kullanmıştım memnunduk ama küçük kızımda gaz yaptı o yüzden sma kullanıyoruz iki aydir gaz sorunumuz azaldı
Beyza_momss cicekcan ben kullanıyorum 1 ay 26 günlük kızım ilk 10 gün sütüm gelmedi ful kullandım sonra bı ara bıraktım meme emmeye başlayınca yemedi 2 3 gündür elimde kalanı bitirmeye çalışıyorum bı iki öğünde onu vererek
Mucizemsin21 ikizlerinannesi2985 cankm 1 numara 6 aya kadar demi bende sma optipro kullanıyorum da 2 numara da 1 yaşına kadar değilmi 😳
Honey_mom Biz sma optipro kullanıyorz çok memnumuz aptamil kullanıyorduk ama şeker oranı çok yüksekmiş diye sma ya geçtik aptamillden daha güzel 🥰
Erdemir Beyza_momss çünkü o hattayı ben yaptım 1 gün geçmişti Allahtan bişey olmadı bi sıkıntı yaşamadık ben 4 hafta sanıyordum o yüzden dedim
Yavrugeyikinannesi cicekcan Ben başta Aptamil kullandım anne sütüne yakın diye ama bebeğim içmek istemedi. Daha sonra sma kullanmaya başladık onu içiyor. Şuan 5 aylık günde iki kere 120 Cc veriyorum onun dışında da ezmiyorum.🥰
Zara58 cicekcan güzel mama aslında iyi kilo aldırıyor ama benim bebeğim sevmedi. Bi arkadaş tadı çok kötü ben bebek olsam bende sevmem dedi tadına baktım harbiden baya kötü. O yüzden aptamile geçtik