Ogulcan ya arkadaşlarımız geldi onların oğlunun biraz burnu akıyodu diye hatırlıyorum ama günahını da almak istemiyorum çocuğun tam hatırlamıyom ama öksürüğünün başladığı gün hastaneye gitmiştik gelen giden baktı ay ne küçük ay ne gğsel dedi maşallah diyen olmadı bide emzirme odası hep doluydu şansa yani o gün olmuşsa olmuştur diye tahmin ediyorum gecesine öksürük başladı çünkü inşallah biran önce toparlar yavrum ya bende maske takıyom ondan bana bulaştı nolur nolmaz maske takmak istedim doktora sordum oda maske tak dedi bakalım takip edicem gidişatı dua edin bize 🙏