Rbtbtr Doğum yapalı 25 gün oldu bazen dikislerimde batma oluyor gibi bide iki gündür kanamam başladı tekrar bu normal mi acaba bilgisi olan bilgilendirebilir mi ?
HKyhn Rbtbtr evet ikisi de normal. Kanama bazen çoğalıp bazen de baya azalmıştı benim. Dikişlerimde de Batma gerilme kaşıntı hep olmıştu. kantoron yağı çok çok iyi geldi bana tavsiye ederim
yavriyavriii Rbtbtr kanama öyle bi duruyo bi devam ediyo 40a kadar öyle oluyor dikişler iyileşmeye başladığı zaman benimde batıyodu arada normal yani canım
ElifERKAN57 Rbtbtr Rbtbtr benim kanaman 40 günü geçmişti ve acı da vardı otururken özellikle normal bı durup geçer merak etme sadece Zaman alır benim 2 buçuk ay oldu bende yeni doğum yaptım yani
Tugcedlms Rbtbtr batma normal dıkıslerın dusmesıne yakın oluyo ıglesıyo demekkı zaten 40 ına kadar kanama cok normal ben kırkımm cıktıktan 10 gun sonra tekrar adet gordum ve hala duzensız goruyorum doktorum emzırme bıtene kadar normal dedı
UmayUrazMoms Benim dikişlerim düştüğünde 40ı geçmişti galiba hatta patlamıştı bile normal diye biliyorum kanamayı
Rbtbtr UmayUrazMoms benim durmustu kanama kahve rengi akıntı vardı ondan birsey mi oldu diye korktum bende
Rbtbtr HKyhn teşekkür ederim ben baticon kullanıyorum bide doktorumun verdiği ilaçlar var onları kullanıyorum ekstra birsey önermedi bana
Kubraybars Rbtbtr o batma bendede olmustu canım ama kanamam 40m çıkmadan kesildi sonra bi ara tekrar başladı ama çok az kahve gibi normaldir bence yinede aklında soru işareti kalmasın diyorsan muayene ol 40 cikinca
Rbtbtr Kubraybars doğumdan çıktıktan hemen sonra benim dikislerimde morarma şişme olmuştu çok kötü günler geçirdim oyuzden korkuyorum 🙏