AyseguLena Merhaba güzel annelerim, kızım 4aylık ve sütüm bu ara gittikçe azalmaya başladı. Mama ile takviye etmek istiyorum. Önerebileceğiniz mama markası nedir acaba? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler 🌸🤗
Bayezidin_annesi AyseguLena ben bebivita kullanıyorum en iyi o geldi bebeğime hipp Bebelac Bebelac Gold sma kullandim hep kusma yaptı icitigi gibi hepsini kusuyordu kilo alımı da iyi oldu bu manada kusma olmadı hiç
mom5416 AyseguLena canımmmmmm 🌺🌺🌺🌺❤️❤️💖💖 evolvia hipp golden goat tan memnunum ben golden goatı daha çok sevdi sanki oğlum ama
AyseguLena Masalmmmmmm Ya aptamil ilk denedim aslında bi ters etki de görmedim ama herkes çok gaz yapar şöyle böyle diyince korktum vermedim 🙈 şimdi hipp deniyorum oda iki gündür kaka ve gaz çıkışını zorluyor gibi ondan danışmak istedim sizlerede ama araştırmalarıma göre aptamile geri döneceğim sanırım 😂
AyseguLena Bayezidin_annesi aa hiç denk gelmemiştim bu markay, bakıp araştırayım onuda bir canım. Çok teşekkür ederim 🤗
Bayezidin_annesi AyseguLena rica ederim canim bin de ve ebebekte var mama hippin ürünü zaten ama alacaksan ebebekten al bimde 8 TL daha pahalı
AyseguLena mom5416 beybimmm 🌸🌸 golden goat’ı çok kötü kokuyorlar yazmış hep ondan yanaşmadım hiç, hipp kaka ve gaz sorunu yaşattı, bugün eşim aptamil almış geri evolvia’ya hiç bakmamıştım ama bebelac’ı da merak etmiyor değilim 😵💫😵💫