Nazife Merhaba arkadaşlar kanguru almayı düşünüyorum memeleke gidicem bebek arabasını göturemiyicem malesef ama kanguru almayı düşünüyorum kızım 4 aylık çok karasız kaldım kanguru konusunda siz hangisini önerirsiniz solomom ve borooshbaby duydum çok ama kararsızım borooshbaby çok hoşuma gitti baktım İnstagramdan kullanan var mı memnunmusunuz bide sadece İnstagram sayfasından mı sipariş ediliyor trenyolda falan varmı dışa dönükte kullanılıyormu lütfen yardımcı olun kızlar sipariş vermem lazım eşimde internetten İnstagramdan sipariş verme güvenilir değildir belki diyor trendyoldan falan ver diyor
Matcianne Nazife ben solomombaby aldım tek renk olanlardan çok memnunum canım bel ağrısı vs olmuyor kesinlikle ben şu an yenidoğan aparatı ile kullanmama rağmen çok konforlu oğlumda çok rahat ediyor hemen uykuya geçiyor takmak falan çok kolay ve çok emniyetli önce belden takıyosun sonra da sırtından ve tek renk olanlarda bir sürü cep var içine epeyce bişey sığıyor markete falan giderken yanına çanta almana bile gerek yok sadece öne de değil yana ve sırta da bağlanabiliyor ayrıca beyaz bir aparat var o da bebeğin başına geçiyo istendiği takdirde güneşlik ve yağmurluk olarak
Matcianne Nazife aynı zamanda solomombaby nin kendi internet sayfası var ben oradan sipariş vermiştim kargo falanda epey hızlı geldi
Gulsummm Nazife bende kızıma solomonbaby aldım yeni doğan aparatı vs var. Benim aradığım bir diğer özellik kendi kendime takıp çıkarma işlemini başarabilmem o açıdan da kolay fakat benim bebeğim 6 aylık oldu nerdeyse içinde durmak istemedi.2 3 kez yarım saat zorla tuttum içinde dilerseniz size sayabilirim 250 tl aldım 150 verebilirim 🙃
Nazife Nilmila canım İnan bende bilmiyorum hiç araştırıyorum ama yeni doğan aparatları var solomombabyde görmüştüm
BinnurYasin23 Babalinbaby den aldım çok memnunum kumaş klips garantisi var yenidoğan aparatı var çok ilgililer ve çok uygun solomonbaby gibi bilindik markalardan
Deletedmom002 Ergobaby 360 kullanıyorum, 10 günlük civarıydı ilk kullanmaya başladığımda. Öne dönük, yan şekilde vs aklınıza gelebilicek her pozisyonda kullanılıyor. İnanılmaz konforlu. Diğerleri denemedim ama kullananlar memnun genelde diye biliyorum.
Nazife Matcianne şuan yeni doğan aparatı ile 224 tl olmuş fiyatına baktım ama ben yeni doğan aparatı almiyicam kızım zaten 4 aylık