Kızlar size bi sorum olucak
Kafam karıştı
3 aylık oğlum var
2 defa adet oldum
Ilk adetim ayın 30 unda oldum
Ikinci adetimi 27 sinde oldum
Hamilelikten önce 30 günde 1 adet olurdum
Sorum şu bu ay adetimi ayın 27 sinde mi olmam gerekiyordu yoksa 30 unda mı?