Ruzgarcan Hanımlar oğlum çok iştahsız hiç birşey yemiyor sadece devam sütü içmek istiyor hasta olucak diye korkuyorum önerebiliceğiniz yemekler var mı çocuklarınız neyi yiyor yada tavsiye edieceğiniz bir vitamin ilacı var mı çok ağlıyor hep huzursuz
Karpuzreceli Ruzgarcan Merhaba! Doktorunuza danıştınız mı ? Kan değerlerine baktırın ,gerek görürlerse takviye vitamin yazarlar zaten üzülmeyin düzelir benım oğlumda anne sütünden baska birşey istemıyor güç bela tattırıyorum tadını alırsa yer dıye😔
Ruzgarcan Karpuzreceli eşim iyi diyor bu yönden doktora götürme taraftarı değil gecen gün sağlık ocagındaki doktor multivitamin yazdı oda pek işe yaramadı sizin bebeğiniz de mi zayıf bizimki 9 kilo
Karpuzreceli Ruzgarcan evet benım oğlumda 9,250 gram falan ama zatıf degıl persentılıne gore normal kılosundan cok sağlığı önemli şükür sağlıklı bızde ısterdık yıyen bır bebek ama yemıyor , ama illakı yıyecek