Merhaba arkadaşlar
Birkaç gündür Eklem ağrısı çekiyordum tat almada gittikten sonra tes yaptırayım dedim ve covid olduğunu öğrendim ve dün Bebeğime de test yaptılar ve az önce hastaneden aradılar ki o da pozitifmiş:(( doktoruyla birkaç gündür iletişim halindeyim ateşini düzenli ölç diyor şükürler olsun ki ateşi çıkmadı şu zamana kadar birkaç gün öncesinde ağlamaları artmıştı o da geçti anne sütü antikor ürettiği için sürekli emzirmemi söyledi o şekilde devam Ediyorum ama bir taraftan da korkuyorum bebeğim daha 37 günlük bizim gibi atlatan var mı?(Bu arada ben de sadece bir gün ateş yaptı şu an normal grip gibi geçiriyorum)