Acemi_annee 5 er kilo alacagim ama hic daha once almadim onerdiginiz bir yer varmi instagram uzerinden el yapimi
MyEternalLoveNoyann Acemi_annee benim eşimin halası yapıyor ondan alıyorum ama tereyağını babamda yapıyor arada bundan sonra babama yaptıracağım öyle daha uyguna geliyor süt kreması alıyor onu buzla ovarak tereyağını yapıyor çok lezzetli oluyor.
Acemi_annee MinikPrensesannesii bende oyle annem koydeydi salcami tereyagimi yapardi artik sehire yerlesti yapanim yok alismisim birde ev yapimi salcasiz yapamam hazirini hic sevmiyorum tereyagi yine bi sekilde krem alip yapiliyo ama salca onemli Gercekten 20 kilo yiyo musunuz yaa maşallah 😊
Acemi_annee MyEternalLoveNoyann onu bizde yapiyorduk annem gondermedigi zamanlar simdi hazie almayi dusunuyorum dogal koy urunlerinden
Acemi_annee Zub benimde annem yapardi ama artik sehre yerlesti maalesef yapanim yok krema alirdik onu yapiyodum arada simdi dogal hazie almayi dusunuyorum
lilosbebek Acemi_annee teyzemin komşusu satıyor ama sayfası olduğunu sanmıyorum siz nerede yaşıyorsunuz
Vanilya Acemi_annee Canım bulunduğun yerde pazara git biraz ikisinden de al dene ilk sonra devamını alırsın