Kizlar dün kızımı ateş şikayeti ile hastaneye götürdük diş ve üşütme bir araya geldiği için boğaz enfeksiyonu olmuş şurup ve soğuk uygulama yaptık ateşi düştü ama bugün yeniden çıktı suruplarla düşüyor verilen antibiyotik etkisini kaç günde gösterir eczanedekiler 3 günü bulur bu durum diyor ne yapmalıyım