-Minik- 2 kızım.var ikisini de hiç sallamadim . Küçük 2 buçuk yaşında emzigini biberonla eline veriyorum uyuyor kendisi hep böyleydi. Aslında abiz alistiriyieuz çocuklara sallanmaya, onların bildiği bisey değil bu. Ablalarımız da çocukları var onlar hep ayaklarında salladı. Bana da çok dediler alıştım.kolay uyur diye iyi ki alistirmamisim.