Kızlar merhaba esimin doğum gunu 1 ocak. Oldu olalı nişanlı evli bebekli hep yılbaşı gecesi cümbür cemaat kutluyorz. Ailesini severim ederim ama artık hep beraber kutlamak istemiyorum. Farklı bir kutlama ne olur onu da bilmiyorum çıkarsam yemeğe tatil her yer. Nasıl bir hediye almalı bide fikirlerinizi bekliyorum.. 🧚♀️