MyEternalLoveNoyann Bu ne arkadaşlar sizce dün minicik biseydi bugün büyümüş sadece yüzünde var vücuduna baktım vücudunda bişey yok su toplamış gibi minik minik şeyler var resimde tam gözükmüyor ama.
Deletedmom454 MyEternalLoveNoyann Benim oğlumda da var ama devamlı eli ağzında diş dönemindeki bebeklerde oluyomuş genelde diye biliyorum ben ama istersen resmi bi doktoruna da atabilirsin
Darkrosewater MyEternalLoveNoyann alerji olabilir bir doktora gösterseniz iyi olur yada ev çok sıcaksa sıcaktan da yapabilir
Soe MyEternalLoveNoyann benim oğlumda da var mustelanın bi kremi var sürünce geçiyor doktorunuza sorarsınız
MyEternalLoveNoyann Deletedmom454 benimkinde Eli hep ağzında yüzünde şimdi kuzenime attimda çocuk doktoru oda korkma yenidoğan döküntüsü o ılık havluyla sil dedi ins öyledir bide kendi doktoruna Atacam tekrar.
MyEternalLoveNoyann Darkrosewater aynen bir iki gün bı bakım geçmezse yada cogalirsa pazartesi götüreyim doktora
Deletedmom454 MyEternalLoveNoyann Ben sudocrem sürüyorum uyurken yüzüne sabah normale dönüyo ama akşama kadar yine aynı