Merhabalar benim 6 ay 14 günlük bir kızım var ilk evladım belki beni ayıplarsınız bebegim 1 bucuk aylikti sutum az geliyordu normal doğum yaptim sutumu arttirmak yerine mama vermeye basladim gunde bir defa vereceğim diye aldim mamayi sonra geceleri mama vermek daha kolayıma geldi benim göğsümün ucu yok ice cokuk silikon emzikle emebiliyordu sadece biyle boyle derken ben surekli sutum olmasina ragmen mama verdim git gide sütüm bitti sonra kizim zaten memeyi istemedi en fazla 2 aylikti mamaya döndük benim yüzümden ben cok vicdan azabi çekiyorum allaha yalvarıyorum allahim bi mucize olsun da sütüm geri gelsin kizim icsin diye sizce tekrar emzirebilmem sütümün gelmesi kızımın memeyi tutması mümkün mü acaba ? Sizin basiniza boyle gelip tekrar emzirebilen var mi😔😔