benkullanici07 1 hafta sonra 7 aylik olacak daha yeni farkettim kabuk baglamamis ve minicik nokta kadar tutmamis olabilirmi https://imgyukle.com/i/k8hk7c
zeynepbalci benkullanici07 bilemedim canım bizimki de şu an yara gibi kabuk bağlıyo banyoda düşüyo yeniden kabuk tutuyo
mina00 benkullanici07 benım kızımda son 2 aşını koluna vurdular, kabuk falan boyle seyler olmadı, ondan oncekıler bacagına yapılıyordu sadece bır kez kızarmısdı zor duzeldı. Kızım 1 yas 3 aylık
benkullanici07 mina00 benim ilk cocuguma yapildiginda asi yeri buyuktu ve baya kabuk baglayip kizarik durdu atlarca ondan tedirgin oldum
Poyrik21 benkullanici07 böyle oluyormuş canım ebe bana anlatmıştı ilk vurulduğunda şişer falan korkma sakın kabuk bağlayabilir korkulacak bişey yok demişti geçen kontrle gttgmzde baktı tutmuş aşı bı sknti yok dedi bizimkide şuan böyle yedi aylk oldu benim oglumda
benkullanici07 Poyrik21 bizde bi hafta sonra 7 aylik olucaz ilk cocugumda baya kizarip kabuk baglamisti ondan tedirgin oldum yine olurmu asi diye
Balkupum2505 benkullanici07 biz 4 aylik yaptirdik 9 10 aya kadar iyilesmemisti surekli kabuk bagliyodu kendiliginden atiyodu.. hemsirenizin nosu varsa arayip sorun isterseniz benimki iyilesince böye olmustu
benkullanici07 Balkupum2505 bizim iste bi kac ay oldu yapali ama kabuk bagladimi gormedim ama boyle kucuk ve kabuksuz bi yara olmus
kirmizibasliklikiz_ benkullanici07 bence tutmus tutmasa iz olmaz. Belki siz fark etmeden kabugu kalkmistir
mina00 benkullanici07 tedırgın olmayın doktor bazen bebegın organızması tepkı verebılır normsl demısdı
Balkupum2505 benkullanici07 tutmustur cnm merak etme icin rahat etsin istiyosan hemsirenizi bi ara istersen en guzel yaniti o verir sise
260821 benkullanici07 bazı bebeklerde aşı tutsada iz olmayabiliyormus o zaman da antikor testi yapıp bakmak gerekiyormuş. Doktorunuza danışın mutlaka
EsZe benkullanici07 nokta kadar bile iz olsa tutmuş oluyor diyolar. Aşısı tutmayan biri yazmıştı burda. Test yaptırmışlardı vs. Onlarda hiç iz yokmuş. Doktorları minicik bir iz bile varsa tutmuş demektir demiş. Benim kızım da 2bucuk yaşında sizinki gibi izi. Hiçbi zaman öyle kocaman olmadı
Krtlmy benkullanici07 yok yok ben hemşireye sordum böyle yara gibi olmassa tutmamış mı olur diye yok yok biz aşıyj vurduk tutup tutmama diye bişey yok diyo