Bugün cocugumun 18aylij aşısı vardı , maskeli insanlardan çok korkuyor, hemşireyi görünce ağlamaya başladı çocuğu tutmaya çalıştık , 1 ağızdan 2 bacaktan asisi vardı, ağzıni tutmadan hemşire aceleci davrandı , aşının bir damlasini yere döktü, bende sorun olur mu dedim yok 2 damla olsa yeter dedi, 2 damla damlatti zor bela, içim rahat etmedi sorun olmaz değil mi ya ?