Ben bir buçuk aylıkken kullanmaya başladım. Şuan 3 aylığız. Odaklanma süresinin ne kadar arttığını, resimleri inceleme şeklinin geliştiğini, gözüyle takip etme yetisinin geliştiğini bu kartlar sayesinde gördüm. Kartı gösterip karttaki şeklin ismini birkaç kez söylüyorum. İnternetten sipariş etmiştim. İlerleyen aylarda gelişimine göre etkinlikleri çeşitlendiricem. Yani kısacası tavsiye ediyorum.