Arkadaşlar oğlum 6 ay 18 günlük aslında kan ilacı nutrigen verdi doktorumuz fakat biz ek gıdayı sevemedik şase olduğu içinde kullanamadık hep çöp oluyordu buradaki arkadaşlar temiz icerikli olarak sidefer önerdi fakat uyku düzeni gitti gibi normalde 2 2.5 saat uyudugu zaman bi o kadar uyanık kalıyordu gündüzleri ama bu ara ne kadar uyursa uyusun 1 saat sonra gözlerini ovusturuyor uyumak istiyor gece de uykumuz çok güzeldi oda bozuldu sürekli uyanıyor ağlıyor ara ara acaba ilaçla bi alakası var mi bi rahatlatsaniz beni 😩