Dorugunannesi Merhaba kızlar Perşembe günü yüksek ateşle süt sıtması geçirdim antibiyotik kullanmaya gerek kalmadan yenmişim ama iki gündür sütüm çok az geliyor bazı öğünler mama vermek zorunda kaldık çok üzülüyorum :( sütün artması İçin tavsiyelerinizi alırım Bütün 25 günlük olduk
SahinE Dorugunannesi bol bol su iç çay ve petibör bisküvi rezene çayı ve humana çayı e bebek de var üzülme benim sütüm var ama kızım emmek istemiyor başından beri sağıp veriyorum ve mama veriyorum her gün çok şükür büyüdü büyüyor
EmineGneDemir Dorugunannesi canım benim de öyle oldu Ve sütüm bi anda çok azaldı mana takviyesi aldım sonra bol bol sağdım ve emzirdim bi iki hafta sonra sütün tekrar arttı