larensmom Bebeği bırakıp gitmiyorsun. Annen mis gibi de bakar. Zaten mama alıyormuş almasa bile sütünü sağardın. Ben kızım 4 aylıktı kaynanama bıraktım bütün gün gezdim eşimle. Aklımda kızım vardı ama özlediğim için. Yoksa güvenip de verdim. Öyle güzel geldi ki eşimle ikimize.