Bebeğim 10 aylık oluyor 4 aralıkta. Ya ben böyle alıngan herşeye ağlayan bir bebek daha görmedim. 🤦🏻♀️ Kızım onu öyle yapma , yatağın arkasına atma annecim alamayız ordan dedim diye Allahım apartmanı inletti ya 🥺 zor susturdum ya hayır kızarak bile demedim. Bir şeyi yapma deyince olmaz deyince yeri göğü inletiyor illa dediği olacak. Millet de ne diyor Allah bilir sesini duyunca bebeğimin. 🙍🏻♀️ Mesela cıs olmaz diyorum zararlı şeylere , sen miisn olmaz diyen yer gök inliyor. Yukarıya koydum görmesin istemesin diye yutulacak ya da zararlı olacak kağıt vs kalem herşeyi. Kafasını kaldırıp oraya bakıyor bas bas bağırıyor istiyor ver onları diye 🤦🏻♀️ Napıcam ya. Öteye itiyorım onun orda olduğunu biliyor ya da ucunu da görse istiyor. Bir şeyi istedi mi yok dersen kıyametleri koparıyor. Resmen sabrımı sınıyor ya 🙍🏻♀️🙍🏻♀️ Sizinkiler de böyle miydi?