esrasglk Selam arkadaşlar 🤗 Normalde prima kullanıyoruz, eşimin arkadaşlarından bu bezi önerenler olmuş illa bizde alalım diyor 🤦🏻♀️ Sizlerden kullanan var mi memnun musunuz?
melek_42 esrasglk ben değil de bir arkadaşım kullanıyordu çok memnundu bana da önerdi ben molfix kullanıyorum çok memnunuz