FiltreKahve nazli_19 bu ülkeyi bu duruma sokan kimseye hakkımı helal etmiyorum. Çocuğuma mama alamıyorum dahası var mı
Marinedeniz nurelem daha bugun migrostan alisveris yaptim online olarak ne et ne kiyma var icinde mama yok siviyag iki litre var sadece geri kalan meyve sebze kahvaltilik 700₺ tuttu saka gibi.. kurbandan kalan et vardi allahtan degilse onlari da alsam kac tutardi acaba
nurelem Marinedeniz 3 tane küçük peynir, bez , 2 ltrelik yağ bı kaçta ıvır zivir 1.100 lira tuttu hiç bişey yok bakınca kendimi avutyum bezler çok tuttu herhalde diye
Marinedeniz ftsdmrhn hala kilicdaroglu diyo burda ulke batmis umrunda degil surekli karalama kampanyasi icraat yok
Deletedmom_72 nurelem Hadi kendimden kısayım da mama bu ya nasıl vermeyeceksin 😟Ben yemeyeyimde bu çocuklar nasıl yemeden büyüyecek.Hakkımı helal etmiyorum burunlarından fitil fitil gelsin
nurelem Deletedmom_72 en çokta mamaya üzülüyorum, maddi durumu iyi olmayan var Onlar ne durumda Allah bilir kendimden kostüm valla sadece çocuğumun ihtiyaclarini alıyorum 2 senedir.
nazli_19 FiltreKahve valla cok haklısın her şeye zam geliyor sonu yok bunun yılbaşından sonra daha beter olacak gibi
TheLatte nurelem kullanan biriyim o yüzden biliyorum . Her sene aynı şey stoklar tükenmesinki onlarda zamdan satılsın .
bebelendikK nurelem sadece Migros’ta değil tüm marketlerde zam var neredeyse tüm marketleri tek tek gezer öyle alışveriş yaparım sanal market dahil inanın hepsi aynı durumda
AkileUgurDefne nurelem Migrosta çalışıyorum ben hergun sayısız ürüne fiyat geliyor biz yetişemiyoruz değiştirmeye
nurelem AkileUgurDefne aynen çalışan çocuktan bundan sikayetciydi off daha çok gelir yılbaşına kadar zam😏
nurelem Marinedeniz canım gitmiyor ki, 2 haftada her şey bitiyor sebze meyve zaten ayrı bı pahalı, maaşı bekliyemiyoruz valla az alıyoruz ama çok tutuyor , bez de dayanmıyor fazla