Deletedmom789 canım normalde sürekli alışveriş yapmam çocuğumdan dolayı dışarı çıkamam, birde merkezden uzağım /A101var sadece orada da ne aldıysan bozuk çıkıyordu , asimiz vardı eşimde evdeydi merkeze gittik o şekilde gittim dedim eşime bidaha alışveriş yapmam gerçekten artık para hesabı yapıyorum, evde sadece 3 petek çalışıyor 326 lira fatura geldi evde yoktuk 15gundur de ne olacak böyle bilmym valla