DurununAnnesi12 ablam kayıp telefonu yok annem heryerde ablamı arıyor poliste 24 saat geçmedi mi ilgilenmiyor whatsaptan ihbar etmek istiyorum ama bulamıyorum bilen var mı ?
Dilos01 DurununAnnesi12 internet yazın cikmiyor mu hangi habere vereceğinizi söyleyin anladığım kadarı ile show ATV kanal d wp hattını soruyorsunuz bence intrntten bakın yazar diye tahmin ediyorum kac yaşında ablanız evliyse kocası ile tartışmış çıkmıştır umarım bulunur allahim yardımcınız olsun
eceunverkanra DurununAnnesi12 Ay hic bilmiyorum ama bilen bulunur elbet postunuz ustte kalsin insallah hemen bulunur ablaniz🙏🏻🌸
Deletedmom789 DurununAnnesi12 canım yoksa direkt arasanıza, durumu izah edin ve hayati tehlikesi olduğunu söyleyin. Kayıp değil ama intihar riski var deyin mesela
DurununAnnesi12 Dilos01 yok ben direk polis ihbar hattını soruyorum internette mersin’in whatsap hesabı var ama adana’nın bulamıyorum
Dilos01 DurununAnnesi12 vallahi hiç bilmiyorum ki bende insallah bilen biri çıkar üstte kalsın diye yazıyorum postunuz
DurununAnnesi12 eceunverkanra teşekkür ederim 🙏 inşallah bulunur elimden de bi şey gelmiyor bebekliyim bende of
eceunverkanra DurununAnnesi12 google’a yazdiniz ki peki cikmadi mi? Bir de karakolu arayip sorsaniz belki onlar size numara verirler?
Noname21 DurununAnnesi12 karakol 24 saat diyorsa WhatsApp hattına yazsanız da bir şey yapmazlar. Ama ben 24 saat kuralı kalktı diye biliyorum.
Fasulye12 DurununAnnesi12 üstte kalsın , umarım kafasını dinlemek için bir yerde hava alıyordur. Önceki postunuzu okudum ama anlayamadım . Bebeğini vermiyorlar ablanı babanızın evine gönderiyorlar öyle mi ? Ne