Valla doğuMdaki çocuk doktoru probiyotik li vermişti midesine dokundu 3 gün kullandım onu bıraktık.kendşm de hamileliğimden beri ocean d vit kullanıyorum. Bebeğim için de eczacım 400 lük verdi. Firmaya Instagram dan sordum 1 fıs yeterli yada 3 damla kullanın dediler