Canlar biz 3 aylıktan beri meme ve mama reddi yaşıyoruz tahliller normal ama artık kabullendim kızım yemiyor yine zar zor besliyorum buna da şükür 1 ay sonra altı aylık olucak biz tadımlara başladık havuç kabak yoğurt patates elma armut pirinç bunları verdim şimdi 6 . Ayda ben nasıl yapıcam ya ek gıda alınca mama yı tamamen keserse şimdi bile zor yiyo o zaman midesi biraz dolucak Nasıl ayarlamalıyım