Kızlar benim gibi bebeğini tek göyüsle emziren var mı yoksa yalnız mıyım acaba 🧐😏14 aylık ve biz uzun zamandır yani doğduğundan beri diyim sol memeyi Bi türlü sevemedik ucu yoktu diye hep sağ memeyi emdi ve ben Bi memesi büyük diğeri küçük geziyorum ortalıkta çok kötü Bi görüntü onu da geçeyim acaba 1 yaşını geçtik ve acaba tek göyüsle doyuyo mu benim gibi olan var mı diğer memede süt varmıdır hala acaba