Anneyimbennnnn23 Bu kaçtır olmuyor tutmuyor normal sütle yapıyorum oluyor aynı şekilde pastörize günlük sütten yapıyorum tutmuyor bir türlü 🙁 En garantisinden tarif ve önerilerinizi bekliyorum
Kurtlarkuslaralemi Anneyimbennnnn23 pastörize sütü sadece ısıtmalısınız kaynamamalı. Isittiktan sonra maya yada yoğurtla yapabilirsiniz. Neden tutmadığını bilemem bi sorun yaşamadım .
Anneyimbennnnn23 Kurtlarkuslaralemi Ben fazladan ısıtıyorum normal süt gibi ılımasını bekliyorum diğer türlü ayarlayamam diye hep böyle denedim bu yüzden mi olmuyor acaba
Kurtlarkuslaralemi Anneyimbennnnn23 pastörize süt zaten kaynatilmaya fazla ısıtmaya gerek yok normal ılımasini beklediğiniz derecede ısıtın.
Selinbam Danerys fırını 100 dereceye ayarla ısınnca kapat içine koy yoğurdu orda yap bn öyşe yapıorum pastörize sütten 5 saarte oluyo
Anneyimbennnnn23 Selinbam Sütü ne kadar ısıtıp nasıl mayalıyorsunuz fırından sonra nerede bekletiyorsunuz sırasıyla anlatır mısınız hep tutan bir yöntemse
Danerys Selinbam yoğurt makinesi var babyplus onla yapıyorum üzerinde 8 saat demiş ama 10 saatte oluyor. Biraz daha kullanıyım ben de fırında yapıcam kafam götürmüyor valla
Danerys Anneyimbennnnn23 baby plusın makinesi var bende. Yoğurt koyuyorum 1 tatlı kaşığı her bardağa (önceden yaptığım yoğurtla) sonra kalanını günlük sütle dolduruyorum. 10 saatte oluyor
Selinbam Anneyimbennnnn23 sütü kaynatmıyorum bnde parmağımı sokuyorum ısısı eliniz yanmadan 5 saniye tutabiliyosan der annem soğukça olcagına sıcak daha iyi tıtuyo bnce dereceniz varsa gıda termonetresiyle 45-50 derecede oluyormuş
Selinbam Anneyimbennnnn23 fırında 5 saat durunca hala ılık oluyor ben direk öyleyken kavanozun kapağnı kapayıp hiç sarsmadan kaldırıyorum dolaba 1 gün da açmazsan sert oluyo aynı gün yersen çok sulu oluyo