Kzim hasta bu aralar antibiyotik kullanıyoruz hava veriyoruz ve bir kactane ilac daha kullanıyoruz. ondan midir bilmiyorum ama bugun kakasinda çok az kan vardı peçeteyle elimi surdugumde dağıldı hemen.Normal günlerde de kakasinda pul biber gibi nokto kırmızılıklar var bazen çıkıyor et yedirdim o yüzden diye düşündüm ama bugün görünce korktum.O kirmizliklari peçeteyle kontrol ettiğimde de dağılmıyordu yediklerinden diye düşündüm.Sizce süt ve süt ürünleri alerji mıdır?başka hiçbir beriltii yok kusma hırıltı nefes darlığı falan yok