Kızlar merhaba 4,5 aylık bir kızım var. Aptamil conformil kullanıyoruz bir ara kabızlık çekmişti conformil önermişti doktorumuz. Yalnız mama fiyatları baya yüksek yılbaşından sonra da artıcakmış. Bizim kızda 2 günde 1 kutu mama bitiriyor çünkü sütüm hiç yok sadece mama kullanıyoruz. Bebivita markasını kullanan veya kullanmış olan var mı acaba? Fiyatı çok daha uygun gördüğüm kadarıyla. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim 🥰