Bizim takipli doktorumuz yok. Özel hastanelerdeki doktorlari arastirip gideriz.lakin 2 farkli doktorda iştah açıcıya gerek yok duzelir diyor. 4 aydir duzelmedi. Kafayi yedim yicem. Ama sinirden degil üzüntüden..
Alerji ilacini kullandi bi ara oğlum ( alerjisi olduğu için). Şimdi alerjisi olmadan o şuruplari vermek istemiyorum yaa. Balik yağı mi iştah acar miydi bilir misniz?
4 aydir hic bir yemeğe bakmıyor yemiyorda. Cok içime oturuyor.. 28 aylık bu adada