Afra49_61 benim her zaman savunduğum şey şudur; anne çocuğunu en iyi tanıyan ve her zaman gözlemleyendir. Neye ihtiyacı olduğunu en iyi siz bilirsiniz emin olun. Ben oğlumu emziriyorum işe 5 aylıkken başladım. Dolayısıylada ek gıdaya da. Ve 6 aydır da her gece bir fiil gece muhallebisi yapar yedirir yatırırım. Tok tuttuğuna inanıyorum.