Mrs_Mert masallah, bende daha yenıydı gecen ayın ılk haftası bıraktı memeyı, gecen cumartesı aşı oldum 6gun gecıktı bu gun cok meskuldum cok ısım vardı ıslermı bıtırınce bı baktım belım cok agrıyo sonra gıtdım bakdım azıcık bısey sanırım oldum sonunda