Volmine Evet erken hasta olmaya başladım . Hormonlara baktırmak için ne zaman gitmeliyim hastayım şuanda yoksa hasta bitikten sonra mı ? Nasıl yapmalıyım yardımcı olur musunuz ?
Nuray23 Volmine hormonlara genellikle adetin 3.gunu bakıyorlar diye biliyorum. Daha sağlıklı sonuç alabilmek için. Daha önce bende baktirdigimda 3.gunu çağırmıştı.
Volmine Nuray23 tamam canım öyle yaptıracağım galiba her şeyim birbirine girdi . Bu kadar erken oldum çok oluyorum öteki aydan anlamadım gitti