Yazannesi1 LavininAnnesii mamayın tadını mı beğenmiyor acaba biberona yaklaşınca çok ağlıyor mu bazı bebekler mama reddi yaşıyormuş
LavininAnnesii Yazannesi1 meme reddini anladık yaşadık da mama reddi neden ? Doktora götürdüm olur öyle bazen dedi 🤦🏻♀️Farklı mama denedim farklı biberon denedim farkeden bişey yok
Yazannesi1 LavininAnnesii mama ve biberon değiştiripte yine devam ediyorsa bilmiyorum ama buradada okumuştum bazı bebekler mama reddi yapıyor diye
Yazannesi1 LavininAnnesii ya biz anneler hep tombiş olsun istiyoruz. Tabi bide dış etkenler var ay bebeğin çok küçük ay şöyle böyle diyenler var. Ama takma sağlıklı olması önemli ☺️
LavininAnnesii Yazannesi1 ahhh o dış etkenler👊🏻Ayyy hiç gelişmemiş, aaa yemiyo ondan kilo almamış, emzirseydin böyle olmazdıııı🙄bi bitmediler