Sansebastian yok şöyle oluyor sen alırken fiyat sisteme sabitleniyor mesela kaça aldın 2 bin,tekrar bozdurmak istersen o 2 binin üzerinden işlem görüyor yani sen satarken doların yüksek yada düşük olması sorun değil,sadece ürünü yeni sıfır satın alırken dolar kuru seni etkiler yani dolar yükselince ürünü yüksek fiyata alırsın,dolar düşükse düşük fiyata almış olursun,o yüzden ürünlere sertifika veriliyor bi nevi fiyat bilgisini de sistemde kayıt etmek için