Damlardd Merhaba kızlar kızım şu an on aylık altı aylıkken emmeyi bıraktı fakat göğsümü sıktığım zaman hala sütüm geliyor ne yapmalıyım doktora gitmeli miyim ilaç verir mi kesilmesi için veya kesilmezse bir sorun oluşur mu
Elifnisa20 Damlardd bende burda beklıyım kızım 11 aylıkken bıraktı emmeyı suan 21 aylık hala sütüm var 😅
Arvnlrn Damlardd hiç emzirmedim ama 3 ay şahsım sonra kesildi 2 yil geçmişti siktigimda geliyordu Banda elleme geçer dedi Dr
Yigitkomuz_ Damlardd 2 yaşına kadar emdi oğlum şuan bi 6 ay falan oluck bırakalı yani ben biraktrdm daha doğrusu iştahı yok diye ama hala sıkınca gelir sütum ama tabi ellemiyorm sut hormonlarla kaynaklı bisy cnm onu urettikce geliyo heralde adını unuttum şuan o hormon sadece bebeğini emzirirken sarılırken ve eşinle birlikte olurken salgılanan bi hormon mus ne güzel deglmi sadece çocuğumuza ve esimize özel
MavininTonu Ben sadece bir ay emzilebildim sonra kendiliğinden kesilmişti, bi bakmıştım oğlum 8 aylıkken ğöğüsümü sıktığımda tekrar sütt geliyor, doktor elleme kendiliğinden kesilir gayet normal demişti öyle de oldu