Bugün 1 ay kontrolümüze gittik, 3520 gr doğan bebeğim 5500 gr geldi. Epikriz raporları da doğru tartımlarda yanlışlık yok. Çok hızlı kilo almasını garip karşıladılar, kan şekeri de normal dediler. Muayenede hiçbir sıkıntı yok ama içim rahatlamadı. Sadece anne sütü ile besliyorum normal mi bu başına gelen var mı