Deletedmom454 Arkadaşlar 5 aylık bi oğlum var ve doğduğundan beri burnu tıkalı havalar soğumaya başladı iyice kötü oldu yavrum geceleri uyuyamıyo doğru dürüs denemediğim şey de hemen hemen kalmadı siz neler yapıysunuz
Deletedmom_101 Deletedmom454 sabah öğle akşam iki üç damla serum fizyolojik bi tek gece yatmadan önce serumdan sonra otri bebeyle cekiyorum bizde 3 aylığız
Prensesbella Deletedmom454 coldmix damla kullandınız mı birde onu deneyin. Birde soğan karanfil denediniz mi
Deletedmom454 Deletedmom_101 Ah cnm onu ben hep yapıyorum ama artık çocukta tik oluştu burnuna dokunur dokunmaz ağlamaya başlıyo çok bi faydasını da görmez oldum anlık işe yarıyo sonra yine tıkalı
Deletedmom_101 Deletedmom454 malesef benimkide çok ağlıyor yaparken sevmiyor sürekli kafa ceviyor ama malum sogana karanfil batır yakınında dursun bide onu dene
Deletedmom454 Deletedmom_101 Onu da yapıyorum cnm peteğin üzerine ıslak havlu koyuyorum yatmadan önce duş aldırıyorum ama fayda etmiyo
Deletedmom454 Deletedmom_101 Bi sıkıntı yok diyo doktor amaçok minik bi burnumuz var heralde ondan diyorum