KIZlar kızım 20 aylık dün mutfak dolabının kenarina alnını çarptı alnı biraz açıldı ama dikişlim değil ve biranda yumurta gibi şişti hemen doktora götürdük tomografi çekildi temiz çıktı çok şükür dün akşam 9 da oluyor bu olay gece de kontrol ettim bir şeyi yok çok şükür hareketleri de normal ama doktor buz koyun demişti kızım çok ağladı buz koydurtmadı bi şey olur mu acaba 🥺