Dilkusa Hadi Yaa 1 haftada 500 lira zam gelmiş, ucuzlar mı acaba, hoş günden güne geliyor zamlar da😏 Dyson da da şu özelliği sevmiyorum çalıştırma düğmesine sürekli parmağımla basılı tutmak zorunda kalıyosun çalışması için ve bu çok zorluyor. Parmaklarımı ağrıttı evde büyük olunca ben dysondan almadım sırf bu yüzden. Kablolu Philips aldım geçtim. Ama artık robotta almak istiyorum bakalım.