elifannem Selam anneler, 6 aylık bebeğim var keçiboynuzu pekmezi verilir mi ? Verilirse nasıl verilir ?
Balkizlarim elifannem Ben 1 çay kaşığı ile başladım sabahları aç karnına gittikçe 1 tatlı kaşığı veriyorum 23 ay 10 günlük diğer kızlara 1 yemek kaşığı veriyorum onlarda aç karnına 🙈 Tok karnına da oluyor şart değil aç benim tercihim bu şekilde 😁
Bilgemayse elifannem Ben dut pekmezi ya da keçi boynuzu özü veriyorum günlük 1 çay kaşığı kadar 🤷🏻♀️6 ay 19 günlük
Hatice004 elifannem Ben veriyorum manasına falan karıştırıyorum herhangi bir zararı olmadı 6 aylık kızım
Oznurcoskun elifannem evet canım ben veriyorum her sabah bir cay kasıgı veriyorum kahvaltıdan önce doktorum önermişti
Banu_alper elifannem ben genelde öz olanlari verdim pekmezi biraz daha sonra verdim disardan alinanlarda seker oluyor birde ev yapimi pekmez verdim
Mehtapakgl elifannem Ben doktor onayı ile 1 çay kaşığı veriyorum canım. 7 ay 10 günlükken başlamıştım.
Muhasebeciana elifannem 1 cay kasigi keciboynuzu ozu verebilirsiniz ben 7.ci ayda vermeye baslamistim 6.ci ayinda ek gidaya basladim tadimlara.7.ci aydada kahvalti ara ogun falan derken onada baslamistim