Bilgemayse [silindi] Evet kırıp atın lütfen çünkü devamı gelir. Ben iradesizim elim eşimin paketine gidiyor biliyorum bir tane içsem daha sigara hırsızı olurum 😂
[silindi] Bilgemayse Keske. Bebeklerin onları koruysn güçlü annelerine ihtiyaçları var. Bu konuyla alakalı söylemiyorum, Bazı bebeklere çok üzülüyorum. Şiddet gören, sarilani olmayan,ihmal edilen vs :((
Bilgemayse [silindi] Haklisiniz içim kötü oldu siz öyle yazınca 😥 bir bebeğin anneden başka hiçbir şeye ihtiyacı yok, Allah bol bol sevilen, öpüp koklanan bebeklerin dünyaya gelmesini nasip etsin 🤲🏻
Nefess2020 Bilgemayse hım bilemedim dediğiniz gibi en doğrusu dr a sormak . Ben yaşamadım diye ondada olmayacak diye bir kaide yok tabiki bilir kışiye danışması en mantiklisı.
Asya_zumra Bilgemayse Belki sütü dokunmaya başlamış da olabilir bebeğe bende kullanıyorum çocuğun ne zaman uyanicagi belli olmadığı için yeri geliyo mecbur sigara içtikten sonra emzirmek zorunda kalıyorum ama 5 dk falan oyaliyorum
emineveminigi Bilgemayse lincleyenin agzinda sigara söndürürüm baştan söyleyeyim 😝 doğum yaptigimdan beri aktif olarak sigara kullaniyorum günde 1 paket değil ama 10tanr falan iciyorum bazen vakit bulamayinca çok daha az velhasıl kelam hiç böyle bir sorun yaşamadım. Arkadasinizin sorunu mama verdiginden kaynaklı. Bebek mamanın tadını sevmiş ondan anne sütünü kusuyor. Keşke baslamasaymis
cankuzularim Bilgemayse ben gnde 10 tane içiyordum kusmadilar ama kusmasi ayrıdır anne sütü içince kusabilir normal ki mama da kusabilir fazla geleni atıyor belkide reflusu var
Bilgemayse cankuzularim Mama ve ek gıda kalıyor sütü kaldırır kaldırmaz zehir çıkarıyor dedi. Benim kızımda reflü var mesela, onda yokmuş. Bilemedim inanın 🤷🏻♀️Siz basindan beri içiyorsanız ondan bir gariplik olmamıştır sütte belki de🤔