Misipisi35 Hanımlar 4 Ay kontrolünde sağlık ocağındaki ebe verdi. Ama okuduğum kadarıyla paraben varmis. Siz ne kullanıyorsunuz en zararsız nedir yazar mısınız.
Bebegimm1 Misipisi35 ocean microfer kullaniyorum 4 aylikken basladik kilosuna gore veriliyor 5 kiloysa 5 damla gibi
Misipisi35 esraeerdogann sizede 4.ayda mi verdiler kqc damla. Ben d vitamini ocean kullanıyorum kizima
esraeerdogann Misipisi35 4. Ayda verildi evet ben sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemedim çok kötü tadıda bu microfer öyle değil gayet güzel severek içiyor bebeğim 0.5 ml işareti var o kadar veriyorum ☺️
Bebegimm1 Misipisi35 hayir yan etkisi var diye hiç vermedm gaz kabizlik dişlerde çürüme gibi seyler yapiyormus icerigi de temiz degilmis özel kendim aliyorum
Afram96 Bebegimm1 saglik ocaginin verdigi d vitamininden sonra kizim 2 gubde bir kaka yapmaya basladi ve hep gaz sorunu oldu. Ocean aldik duzeldi cok sukur
Bebegimm1 Misipisi35 9 aylikken tahlil yapiliyor duruma gore devam et yada birak der.biz 4 aylikken direk başlatti tahlil vermedik