Göğsümün küçük bir kısmında sertlik olmuştu sıcsk havlu koydum ılık duşta aldım ama süt gelmiyor sagmayı da emzirmeyi de demedim yok 1-2 damla geliyor gerisi yok.Çözüm emzirmek diyeceksiniz ama gelmediği için emmiyor.Hoşaf içtim tahin yedim süt çatı da içtim suyu da bol içiyorum.neden olur anlamadım bebek emdiği sürece bitmez deniyor burda ama ben 1-2 saate emzirıyordum.daha bebeğim 44 günlük 🤷🏼♀️