birprensannesi__ vaktinde doğan yenidoğanla kıyaslıyorsan eğer hata edersin ama. Çünkü dedim ya bir öğünde anca 3-5 cc alıyordur. Damla damla yani. Bir de yoğun bakımda kaç bebek var? Kaç kişi ilgileniyor o bebeklerle? Bunlar önemli. Ben şahsen bebeklerimi bazen beslemeyi unuttuklarını düşünmüştüm taburcu olup da epikriz raporuna baktığımda. Bazı günler hiç gr bile yazmamışlardı ne eksi ne artı. 50-60 tane bebek vardı yoğunbakımda, 4-5 personel vardı (doktor hemşire hepsi toplamda 4-5 kişiydi). Hangi birisine yetişsinler günde 8′er defa kesin unutmuşlardır